|

ویدیوهای تیک‌تاک پولی می‌شوند

تولیدکنندگان محتوا در اپلیکیشن ویدئویی تیک‌تاک به زودی می‌توانند از دنبال کنندگان خود برای تماشای ویدئوها، پول دریافت کنند.

ویدیوهای تیک‌تاک پولی می‌شوند
کد مطلب : 36762

وب سایت اینفورمیشن به نقل از یک منبع آگاه نوشت: تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک می‌توانند به زودی از طرفدارانشان یک دلار یا بیشتر برای مشاهده ویدئوهایشان دریافت کنند.

 سیستم پرداخت پول، تنها یکی از قابلیت‌هایی است که تیک‌تاک به منظور جذب کاربران جدید، ممکن است در پلتفرم معرفی کند. علاوه بر سیستم پرداخت پول، تیک‌تاک سرگرم کار روی نسخه جدید صندوق تولیدکننده محتواست که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و به تولیدکنندگان محتوایی که بیش از ۱۰۰ هزار  دنبال کننده دارند، پول می‌دهد تا آنها را در این پلتفرم نگه دارد. یک منبع آگاه به اینفورمیشن گفت: صندوق جدید ممکن است تا مارس راه اندازی شود.

این پلتفرم ویدئویی می‌خواهد با جذب کاربران بزرگسال، تعداد کاربرانش را افزایش دهد. طبق پژوهش سال ۲۰۲۲ موسسه پیو ریسرچ، تنها ۲۱ درصد از کاربران بزرگسال آمریکایی در حال حاضر از تیک‌تاک استفاده می‌کنند که با ۶۷ درصد نوجوانان آمریکایی، قابل مقایسه است. این اپلیکیشن همچنین امیدوار است با معرفی محتوای حرفه‌ای‌تر، مخاطبان بزرگسال را هم جذب کند.

یک سخنگوی تیک‌تاک به اینسایدر گفت: ما متعهدیم راه‌های جدیدی برای ایجاد تجربه ارزشمند برای جامعه تولیدکنندگان محتوای تیک‌تاک را بررسی کنیم. در تیک‌تاک، همه می‌توانند تولیدکننده محتوا باشند و همه می توانند از سرگرمی تولیدکنندگان الهام بخش ما لذت ببرند و ما قصد داریم به نوآوری در این تجربه ادامه دهیم تا افراد بتوانند خود را ابراز کرده و جامعه خود را پیدا کنند و برای خلاقیت خود، پاداش بگیرند.

تیک‌تاک که سال گذشته شاهد کاهش شمار کاربرانش بود، هدف درآمد تبلیغاتی جهانی خود را نوامبر گذشته در واکنش به افت فروش، به میزان حدود دو میلیارد دلار کاهش داد. اگرچه شو زی چو، مدیرعامل و ونسا پاپاس، مدیر ارشد عملیاتی تیک‌تاک، در جلسه هفته گذشته اعلام کردند این شرکت تصمیمی برای اخراج کارمندانش ندارد اما طبق گزارش اینفورمیشن، انتظار دارد روند استخدام آهسته شود.

قابلیت‌های جدید به مجموعه‌ای از قابلیت‌هایی اضافه می‌شوند که در این پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا وجود دارند و شامل بازاری برای وصل شدن تولیدکنندگان محتوا به برندها برای قراردادهای اسپانسری و مکانیزم‌هایی برای دریافت انعام و جذب پرداخت پول از سوی مشترکان در پخش زنده است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، دشواری برای جذب کاربران جدید، برخلاف رشد خیره کننده‌ای است که تیک‌تاک در دوران پاندمی کووید تجربه کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین