|

۵ اپلیکیشن رایگان برای ویرایش عکس

این روز‌ها اپلیکیشن‌های ویرایش عکس برای گوشی‌های هوشمند به طور گسترده‌ در دسترس هستند و بسیاری از آن‌ها را می‌توان به صورت رایگان استفاده کرد.

۵ اپلیکیشن رایگان برای ویرایش عکس
کد مطلب : 37601

در این گزارش مجموعه‌ای از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس رایگان برای گوشی‌های اندرویدی معرفی شده است:

Canva

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اگر می‌خواهید رزومه خود را تقویت کنید، یا یک گرافیک زیبا برای وبلاگ خود ایجاد کنید، یا اینکه برخی ویرایش‌ها را در یک عکس برای رسانه‌های اجتماعی انجام دهید، یا هر چیز دیگری، می‌توانید از Canva استفاده کنید. Canva برای ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی، کارت‌های تولد و هر چیز دیگری که مربوط به طراحی گرافیکی است بسیار مفید است. دارای مجموعه کاملی از قالب‌ها برای هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، از جمله TikTok، Facebook، Snapchat و LinkedIn است.

Snapseed 

اگر می‌خواهید سلفی‌های ویژه‌ای داشته باشید، SnapSpeed ​​برنامه مناسبی برای آن است. SnapSpeed ​​توسط گوگل توسعه یافته و استفاده از آن کاملا رایگان است. استفاده از این اپلیکیشن آسان است و نه تنها برای عکس‌های شخصی استفاده می‌شود، بلکه می‌توانید از آن برای سایر عکس‌ها نیز استفاده کنید. می‌توانید از آن برای تنظیم روشنایی عکس، اعمال فیلتر‌ها و وینیت‌ها، استفاده از برس درمانی برای حذف افراد یا جزئیات ناخواسته، و استفاده از درخشش زیاد برای لوکس‌تر به نظر رسیدن استفاده کنید.

Adobe Express

Adobe یکی از بهترین نرم افزار‌های ویرایش عکس رومیزی است که توسط ویرایشگر‌های حرفه‌ای عکس استفاده می‌شود. اما این شرکت Adobe Express را برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه داده است.

این برنامه دارای ویژگی‌های زیادی است و می‌تواند به عنوان یک ویرایشگر عکس معمولی برای بهبود و تغییر عکس‌ها به هر شکلی که می‌خواهید کار کند. از قالب‌های موجود در برنامه می‌توان برای طراحی پست‌های رسانه‌های اجتماعی، بنرها، پوسترها، کلاژ‌ها یا حتی تصاویر کوچک برای ویدیو‌های YouTube استفاده کرد. این برنامه همچنین دارای راه حل‌هایی با یک کلیک برای تعدادی از کار‌های ویرایش عکس، مانند حذف پس زمینه، اعمال متن، یا افزودن فیلتر، پوشش و بافت است.

استفاده از این برنامه رایگان است، اما برای باز کردن قفل طرح‌های جدید، مانند فونت‌ها، شبکه‌ها و قالب‌ها، باید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

PhotoDirector

لازم نیست یک ویرایشگر عکس حرفه‌ای باشید تا از عکس‌های اندرویدی خود نهایت استفاده را ببرید، زیرا این برنامه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

این برنامه دارای ویژگی‌هایی است که برخی از کار‌های ویرایش را خودکار و ساده می‌کند. می‌توانید از آن برای متحرک سازی عکس‌های خود، تنظیم نور و رنگ‌ها و روتوش هر قسمت از عکس استفاده کنید. همچنین دارای تعدادی ویژگی پیشرفته مانند شکل دادن به چهره و ویرایشگر سلفی است. همچنین می‌توانید با استفاده از AI Style برای تبدیل عکس خود به نسخه کارتونی کمی سرگرم شوید.

این امکان وجود دارد که از برنامه به صورت رایگان استفاده کنید یا برای اشتراک ماهانه یا سالانه پرداخت کنید، و قیمت بسته به انتخاب شما برای دریافت متفاوت است.

ScreenMaster

ممکن است فکر کنید که فقط برای اسکرین شات‌ها به ویرایشگر جداگانه نیاز ندارید، اما ScreenMaster برای این کار خوب است.

این برنامه به شما کمک می‌کند تا با ویژگی Photo Markup خود، داده‌های حساس را از عکس‌ها حذف یا مسدود کنید. اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید، می‌توانید از این برای برجسته کردن بخش‌های مهم اسکرین شات نیز استفاده کنید. علاوه بر این، از Photo Stitching برای ترکیب چندین اسکرین شات در یک عکس استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از آن برای گرفتن اسکرین شات بدون اتکا به روش اصلی گوشی اندرویدی استفاده کنید. این برنامه روش جدیدی را برای گرفتن اسکرین شات معرفی می‌کند، از جمله تکان دادن ساده دستگاه یا ضربه زدن روی یک دکمه شناور جدید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین