|

قابلیت تماس به توییتر اضافه می‌شود

مدیر توییتر اعلام کرده که به زودی امکان تماس و ارسال پیام های رمزگذاری شده را به کاربران خواهد داد.

قابلیت تماس به توییتر اضافه می‌شود
کد مطلب : 38027

ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر روز سه‌شنبه جزئیاتی را درباره ویژگی‌های جدید از جمله افزودن تماس‌ها و پیام‌های رمزگذاری شده به این پلتفرم اعلام کرد.

مدیر توئیتر سال گذشته، برنامه‌هایی را برای این شبکه اجتماعی معرفی کرد که به گفته او دارای ویژگی‌هایی مانند پیام‌های مستقیم رمزگذاری شده، توییت‌های طولانی و پرداخت هزینه خواهد بود.

این شرکت به دنبال ریزش تعداد سرمایه گذاران تبلیغاتی دست به پولی کردن برخی از خدمات خود زده تا از این طریق هزینه ها را جبران کند.

ایلان ماسک روز سه‌شنبه در توئیتی گفت: «به زودی تماس صوتی و تصویری در این پلتفرم ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید بدون دادن شماره تلفن خود با مردم در هر نقطه از جهان صحبت کنید».

وی گفت از چهارشنبه نسخه ای از پیام های مستقیم رمزگذاری شده در دسترس خواهد بود، اما نگفت که آیا تماس ها رمزگذاری خواهند شد یا خیر.

توئیتر این هفته اعلام کرد که با حذف و بایگانی حساب هایی که چندین سال غیرفعال بوده اند، روند پاکسازی را آغاز خواهد کرد.

رکود اقتصادی در آمریکا و مشکلات شرکت‌های فناوری، دو مسئله جداناپذیر هستند. ادامه دار شدن این مشکل باعث شد تا شرکت های فناوری از جمله توئیتر دست به اخراج های گسترده ای بزنند تا از این طریق هزینه های خود را جبران کنند. عده ای این اقدامات ماسک را تلاش برای نابودی این شبکه اجتماعی می دانند.

از طرف دیگر اخیرا روی آوردن به سیاست های ارائه خدمات پولی و درآمدزایی از این طریق یکی دیگر از استراتژی های این شرکت ها برای غلبه بر مشکلات مالی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین