|

مشخصات آیفون ۱۵ لو رفت

تغییرات بزرگی در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو اتفاق افتاده است که این تغییرات با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

مشخصات آیفون ۱۵ لو رفت
کد مطلب : 39144

مدل‌های پرو این گوشی به جای فولاد ضد زنگ با چهارچوب تیتانیومی عرضه خواهند شد که آنها را قوی‌تر و سبک‌تر می‌کند. همچنین به جای دکمه قطع صدا، دکمه‌ای سفارشی‌سازی شده قرار خواهد گرفت و پورت لایتنینگ با USB-C جایگزین خواهد شد.

به گفته خبرنگار بلومبرگ «مارک گرمن» تغییراتی که در آیفون ۱۵ رخ داده است به احتمال زیاد با افزایش قیمت همراه خواهد بود، افزایش قیمت آیفون ۱۵ در خارج از ایالات متحده خواهد بود اما ممکن است در داخل ایالات متحده هم این افزایش قیمت‌ تا ۲۰۰ دلار باشد.

گرمن دو ارتقای دیگر را نیز در دستگاه‌های اپل در این سال می‌بیند. انتظار می‌رود که مدل استاندارد آیفون در مقابل مدل‌های پرو به جزیره پویا یا داینامیک آیلند مجهز شود و دیگر خبری از ناچ نمایشگر در آن‌ها نخواهد بود.

ارتقای دوم مربوط به پردازنده ساعت‌های هوشمند «Apple Watch» خواهد بود. خبرنگار بلومبرگ می‌گوید کوپرتینویی‌ها امسال از تراشه S9 در اپل واچ استفاده خواهند کرد و این چیپ در مقایسه با نسل‌های قبلی عملکرد بسیار بالاتری از خود نشان می‌دهد. معمولاً اپل در میانه ماه سپتامبر (شهریور) آیفون‌ها و Apple Watch جدید خود را معرفی می‌کند. آنها در برابر مجموعه جدید تلفن‌های قابل انعطاف و تلفن‌های جدید سامسونگ قرار خواهند گرفت که هفته گذشته به‌روز شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین