|

خدمات جدید اسنپ که شاید از آن‌ها خبر ندارید! + تخفیف‌های جدید

همه چیز درباره اسنپ پرو، اسنپ بیمه و اسنپ پی - قیمت و نحوه خرید اشتراک اسنپ پرو، انواع بیمه‌های اسنپ بیمه و نحوه فعال‌سازی و استفاده از سرویس اعتباری اسنپ

کد مطلب : 43334

اسنپ پرو، گامی فراتر برای مشتریان همیشگی

سوپراپلیکیشن اسنپ، یک اپلیکیشن جامع و چندمنظوره است که به کاربران امکان می‌دهد طیف گسترده‌ای از خدمات را در یک بستر واحد دریافت کنند. اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مفید برای انجام امور روزمره خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم سوپراپلیکیشن اسنپ را امتحان کنید. زیرمجموعه‌های متعدد اسنپ مانند اسنپ فود (سفارش آنلاین غذا)، اسنپ باکس (سرویس ارسال بسته) و... همگی مورد نیاز افراد و زندگی‌های امروزی هستند. این اپ همواره در حال ارتقاست و خدمات جدیدی به آن اضافه می‌شود. در ادامه 3 مورد از جدیدترین خدمات مجموعه اسنپ را به شما معرفی می‌کنیم.

اسنپ پرو، سرویسی نوین از اسنپ است که به کاربران امکان می‌دهد با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه، از مزایای متعددی در انواع سفارش‌های خود بهره‌مند شوند. این سرویس در حال حاضر برای سفرهای اسنپ، سفارش‌های اسنپ ‌فود و خریدهای اسنپ ‌مارکت فعال است و مزایای مختلفی را برای کاربران این خدمات ارائه می‌ده اما در دیگر بخش‌ها مانند اسنپ اکسپرس قابل استفاده نیست.

مزایای اسنپ پرو

1- کاربران اسنپ پرو می‌توانند از تخفیف‌های دائمی در سفرهای اسنپ‌ یا خریدهای خود از اسنپ ‌فود و اسنپ ‌مارکت استفاده کنند. این تخفیف‌ها برای یک دوره اشتراک 1 ماهه، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اسنپ: 5 کد تخفیف 8 هزار تومانی برای 5 سفر
  • اسنپ فود: 5 تا 20 درصد تخفیف در سفارش غذا
  • اسنپ مارکت: تا 10 درصد تخفیف در خرید اقلام سوپرمارکتی

2- اعضای اسنپ پرو علاوه بر تخفیف‌ها، امکان دریافت سفارش با هزینه ارسال رایگان را در اسنپ‌ فود (تا سقف 25 هزار تومان) و اسنپ‌ مارکت (تا سقف 15 هزار تومان) خواهند داشت. این موضوع به‌خصوص برای سفارش‌های مکرر و با مبالغ کم، بسیار به‌صرفه خواهد بود.

3- اختصاص یک بخش پشتیبانی ویژه و با اولویت بالاتری نسبت به سایر کاربران برای مشترکین اسنپ پرو نیز یکی دیگر از مزایای این سرویس است.

اسنپ پرو4- در آخر باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کاربران اسنپ پرو، اولین گروهی هستند که به امکانات جدید و آزمایشی اسنپ دسترسی پیدا می‌کنند. این موضوع به آن‌ها امکان می‌دهد تا از جدیدترین خدمات اسنپ پیش از سایر کاربران استفاده کنند.

هزینه اشتراک اسنپ پرو

هزینه اشتراک اسنپ پرو در حال حاضر برای هر ماه 150 هزار تومان است که کاربران می‌توانند این اشتراک را با تخفیف 70 درصدی به مبلغ 40 هزار تومان خریداری کنند.

نحوه فعال کردن اسنپ پرو

فعال کردن اسنپ پرو بسیار آسان است. برای این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

1- اپلیکیشن اسنپ را به‌روزرسانی کنید.

2- گزینه "اسنپ پرو" را از آیکون‌های داخل صفحه اصلی سوپراپلیکیشن انتخاب کنید.

3- بر روی دکمه "خرید اشتراک" کلیک کنید.

4- پس از پرداخت، اشتراک اسنپ پرو برای شما فعال خواهد شد و می‌توانید در تمام اکانت‌های اسنپ تاکسی، اسنپ فود و اسنپ مارکت از خدمات آن بهره ببرید.

آیا اسنپ پرو برای من مناسب است؟

اگر شما از کاربران فعال اسنپ هستید و مرتب از خدمات اسنپ، اسنپ ‌فود و اسنپ‌ مارکت استفاده می‌کنید، اسنپ پرو می‌تواند برای شما بسیار به‌صرفه باشد. با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید از تخفیف‌های دائمی، ارسال رایگان و پشتیبانی ویژه بهره‌مند شوید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر این سرویس تنها در شهرهای تهران و اصفهان فعال است و اگر خارج از این دو شهر هستید برای خرید اشتراک دست نگه دارید!

اگر قصد خرید اشتراک اسنپ پرو را دارید باید به این نکته نیز توجه کنید که در دوره مورد نظر، تنها پس از به اتمام رسیدن تمام کدهای تخفیفی که از این سرویس در اختیار شما گذاشته می‌شود، امکان استفاده از کدهای دیگر را دارید. یعنی مثلا شما فقط زمانی می‌توانید از کد تخفیف میوه اسنپ فود استفاده کنید که تخفیف‌های اشتراک 1 ماهه در اسنپ پرو برای اسنپ فود را کامل استفاده کرده باشید.

خرید بیمه از اسنپ بیمه

اسنپ به عنوان یکی از کاربردی‌ترین سوپراپلیکیشن‌های ایرانی، همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، تجربه خرید کالا یا دریافت خدمات به‌صورت آنلاین را برای کاربران خود لذت‌بخش کند. اضافه شدن بخش خرید بیمه در اسنپ، یکی دیگر از جدیدترین خدمات این مجموعه است.

بیمه‌های ارائه شده در اسنپ

بیمه موبایل اسنپدر حال حاضر فقط امکان خرید بیمه‌های موبایل و تبلت، شخص ثالث، بدنه و موتورسیکلت از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ وجود دارد. در این بخش شما می‌توانید نوع بیمه‌نامه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ارائه اطلاعات شخصی، خرید خود را از بین بیمه‌های پیشنهادی از سمت بیش از 20 شرکت بیمه‌گذار مانند تعاون، آسیا، البرز، دانا و... انجام دهید.

نحوه خرید بیمه در اسنپ

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق اپلیکیشن اسنپ، آیکون مربوط به “بیمه” را انتخاب کرده و نسبت به خرید بیمه‌نامه مورد نیاز خود اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز و مراحل خرید نیز برای این خرید، بسته به نوع بیمه‌ای که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود.

سرویس پرداخت اعتباری اسنپ؛ الان سفر کن، بعداً پولش رو بده!

پرداخت اعتباری اسنپ، راه حلی جدید و نوین برای پرداخت کرایه سفرهای اسنپ است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به شارژ حساب، سفرهای خود را انجام دهید و هزینه آن را در پایان ماه به صورت یک‌جا پرداخت کنید. البته خرید غذا در اسنپ فود یا پرداخت هزینه سفارش در اسنپ مارکت نیز با این سرویس امکان‌پذیر است.

مزایای استفاده از سرویس پرداخت اعتباری اسنپ

  • با استفاده از این سرویس، دیگر نیازی به شارژ حساب خود قبل از هر سفر یا پرداخت هزینه در هر خرید نیست.
  • با پرداخت کرایه سفرها یا هزینه سفارش‌ها در پایان ماه، می‌توانید به‌راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کنید.
  • با استفاده از این سرویس، می‌توانید از سقف اعتباری خود برای انجام سفرهای بیشتر یا خریدهای بعدی استفاده کنید.
  • امکان استفاده از این طرح منافاتی با دریافت کد تخفیف و استفاده از آن در تراکنش‌های شما ندارد. یعنی می‌توانید هم با کد تخفیف، مبلغ را کمتر کنید و هم از طریق این سرویس، پرداخت را به تعویق بندازید.

نحوه فعال‌سازی سرویس پرداخت اعتباری اسنپ

1- به منوی "کیف پول" در اپلیکیشن اسنپ بروید.

2- گزینه "سرویس اعتباری" را انتخاب کنید.

3- اطلاعات لازم را در فرم مربوطه وارد کنید.

اسنپ پی4- پس از بررسی اطلاعات، اعتبار شما فعال خواهد شد.

شرایط استفاده از سرویس پرداخت اعتباری اسنپ

  • داشتن حساب کاربری اسنپ با اطلاعات کامل و صحیح
  • داشتن سوابق سفر مناسب در اسنپ یا خریدهای موفق در اسنپ فود، اسنپ مارکت و...
  • داشتن رتبه اعتباری مناسب

نکاتی درباره سرویس پرداخت اعتباری اسنپ

  • سقف اعتبار: سقف اعتبار برای هر کاربر با توجه به شرایط و سوابق پرداختی او تعیین می‌شود.
  • تاریخ سررسید: در پایان هر ماه، 10 روز فرصت دارید تا مبلغ معوقه خود را پرداخت کنید.
  • جریمه دیرکرد: در صورت عدم پرداخت هزینه در تاریخ سررسید، مشمول جریمه دیرکرد خواهید شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین