|

آشنایی با بهترین رستوران های استانبول

کد مطلب : 43640

پیش از خرید بلیط تهران استانبول از سایت مای سفر، با ما همراه باشید تا به برخی از بهترین رستوران ‌های استانبول نگاهی بیندازیم و آنچه که آن ‌ها را ویژه و متمایز می ‌کند، بررسی کنیم.

همانطور که می دانید استانبول یکی از شهرهای منحصر به فرد و پر جنب و جوش جهان، با خیابان‌ های دیدنی، غذاهای لذیذ و فرهنگ جذاب خود، همیشه میزبان تجربه‌ های خاص و متفاوتی برای بازدیدکنندگانش بوده است. این شهر دوست ‌داشتنی، در گوشه و کنار خود، بهترین رستوران‌ هایی را جای داده که مسافران می ‌توانند از غذاهای لذیذ و منحصر به فرد آنها لذت ببرند. اگر به دنبال بهترین رستوران‌ های استانبول هستید، نگران نباشید؛ ما در این مقاله به این موضوع پرداخته ‌ایم. از رستوران ‌های شیک و لوکس با غذاهای بین‌المللی که ذائقه شما را راضی می ‌کند، گرفته تا رستوران‌های سنتی با غذاهای کلاسیک ترکی که توسط سرآشپزهای با تجربه تهیه می ‌شوند و به مرور زمان شهرت خود را به دست آورده ‌اند.

6 تا از بهترین ستوران های استانبول

شما با هر ذائقه و سلیقه ای که دارید می توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. برای افرادی که وقت کمی دارند و به دنبال یک وعده سریع هستند، چرخ دستی‌ های غذای خیابانی با انواع غذاهای شگفت ‌انگیز در دسترسند. در حالی که برای وعده‌ های غذایی بزرگ‌ تر، کبابخانه‌ ها و رستوران‌ های استانبول با ارائه‌ غذاهایی بی‌ نظیر گزینه مناسبی هستند. با توجه به واقعیت ساحلی این شهر، غذاهای دریایی در استانبول بسیار تازه و دلچسب هستند، در حالی که مانند دیگر مناطق ترکیه، غذاهای گیاهی و اواع کباب ها نیز توجه زیادی به خود جلب کرده ‌اند.

رستوران فیش (ماهی).

رستوران فیش (ماهی) با تجربه خوشی از طعم بی نظیر ماهی‌ ها در جزیره‌ ای دورافتاده به نام گالاتاسرای شما را شگفت زده می ‌کند. این رستوران در جزیره سوآدا، که امروزه به نام گالاتاسرای شناخته می ‌شود، واقع شده است. جزیره‌ ای که تنها در بخش شمالی پل بسفر و نزدیک کوروچشمه واقع شده و با وجود دورافتادگی، دارای ساکنان فعال است. به عنوان گردشگر، شما می ‌توانید به این جزیره و رستوران فیش یا ماهی سفر کنید. این رستوران در اصل، غذاهای دریایی متنوعی از جمله ماهی را ارائه می ‌دهد. بنابراین، اگر به تجربه غذاهای دریایی متفاوت علاقه ‌مندید، حتما این رستوران را امتحان کنید.

رستوران لموئت (مرغ دریایی)

این رستوران با منظره‌ ای زیبا از استانبول قدیم شما را به خود جلب می‌ کند. این رستوران در محله بی ‌اغلو واقع شده است و با نام رستوران مرغ دریایی نیز شناخته می ‌شود. اینجا شما می‌ توانید از طعمی بی ‌نظیر از قدیمی ‌ترین غذاهای استانبول لذت ببرید. با سفارش یکی از غذاهای این رستوران، مطمئن باشید که از مواد اولیه بهترین و باکیفیت ‌ترین استفاده شده است. همچنین، از منظره‌ زیبای بخش تاریخی استانبول نیز لذت ببرید در حالی که غذای موردعلاقه‌ تان را می‌ چشید.

افرادی که به استانبول سفر کرده ‌اند، اغلب به کیفیت برتر غذاهای این رستوران اشاره کرده ‌اند، به خصوص خوراک جگر و دسر پاناکوتا که از محبوب‌ ترین غذاهای این رستوران محسوب می ‌شوند.

رستوران توپاز

وقتی به رستوران توپاز در محله بی اغلو وارد می‌ شوید، محیطی لوکس با میز و صندلی ‌های شیک را می‌ بینید که دیوارهای شیشه ‌ای دارد و منوی آن شامل انواع غذاهای سنتی و جدید استانبول است. بنابراین برای هر سلیقه ‌ای مناسب است. همچنین شما می‌ توانید از خدمات رایگانی مانند پارکینگ و در این رستوران استفاده کنید.

رستوران نیکول

بر فراز هتل تومتوم استانبول یکی دیگر از بهترین و لوکس ‌ترین رستوران ‌های این شهر وجود دارد. اگر در دو فصل متفاوت به این رستوران بروید، متوجه می ‌شوید که منوهای غذا یکسان نیست. منوی رستوران را در هر فصل عوض می‌ کنند. از غذاهای دریایی، بین ‌المللی، ترکی و فرانسوی و ... در منوی این رستوران پیدا می کنید. تمام این غذاها با مواد اولیه ارگانیک و تازه تهیه می‌ شوند. بنابراین اگر می خواهید به یک رستوران لوکس در استانبول بروید نیکول بهترین انتخاب شما خواهد بود.

رستوران توگرا

رستوران توگرا، انتخابی‌ مناسب برای افرادی است که به دنبال یک رستوران با کیفیت و رمانتیک هستند. به خصوص اگر زوج هستید و برای ماه عسل به استانبول می ‌روید. چون این رستوران فضایی رمانتیک و صمیمانه دارد. با ورود به رستوران توگرا، محیطی با نورپردازی ‌های زیبا و میزهای چوبی بزرگی را می ‌بینید که با فاصله از هم قرار گرفته ‌اند. تا زمانی که منتظر آماده شدن غذای خود هستید، مشغول تماشای چشم ‌انداز زیبای رستوران باشید. علاوه بر همه این موارد، خدمات اینترنت رایگان و پارکنیگ باعث شده همه گردشگران، رستوران توگرا را به عنوان یکی از رستوران ‌های خوب استانبول بشناسند.

رستوران روملی حصار اسکله

روملی حصار اسکله یکی از رستوران ‌های خوب استانبول با چشم‌ اندازی به تنگه بسفر است و منوی آن شامل دسته ‌ای از غذاهای خاورمیانه‌ ای، مدیترانه ‌ای، محلی و دریایی است. با همسفرانتان روی یکی از میز و صندلی‌ های این رستوران که در اسکله قرار گرفته، بنشینید و علاوه بر چشیدن طعم فوق ‌العاده غذاها و نوشیدنی‌ ها از تماشای منظره زیبای مقابل خود لذت ببرید. ابتدا برای شما پیش غذاهای سرد و گرم سرو می ‌شوند، سپس انتخاب کنید که ماهی را برای شما بخارپز، کبابی یا سرخ شده بپزند. رستوران روملی حصار اسکله علاوه بر بهترین بودن، جزو دسته رستوران‌ های گران ‌قیمت و لوکس استانبول هم قرار می ‌گیرد.

جمع بندی

در این مطلب تعدادی از رستوران های لوکس و معروف استانبول را معرفی کردیم. اگر به استانبول سفر می کنید حتما یکی از این رستوران ها را امتحان کنید تا لحظات خوبی را تجربه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین