|

گزارش اختصاصی ترازاقتصاد

رجیستر آیفون 14 در اختیار وزارت ارتباطات است

نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد به نظر با حاشیه‌سازی برخی خبرنگاران همراه شد که گفته می‌شود زمینه یک دردسر برای اسلام‌پناه را فراهم آورد. ماجرا از آنجا شروع شد که در برخی رسانه‌های آنلاین خبر اعلام موافقت رئیس سازمان ملی استاندارد با رجیستری آیفون ۱۴ منتشر شد.

رجیستر آیفون 14 در اختیار وزارت ارتباطات است
کد مطلب : 40146

به گزارش ترازاقتصاد :مهدی اسلام‌پناه رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه سخنان خود در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: با کاهش محدودیت های ارزی، گوشی آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد.

البته وی درباره رجیستر کردن آیفون ۱۴ گفت: وزارت ارتباطات اگر صلاح بداند، آیفون ۱۴ را  ریجستر خواهد کرد، اما گوشی مشمول استاندارد اجباری نیست، این گوشی از لحاظ استاندارد مشکلی ندارد. 

موضوع اصلی همین‌جا بود که برخی از خبرنگاران قسمت اول صحبت‌ها را در برداشت‌های خود تیتر کرده و مقدمه‌ای بر آن نگارش زدند و ادامه صحبت که مربوط به اختیارات اصلی و دلایل این اعلام بود را در متن اخبار آوردند یا حذف به قرینه سانسور خبری با هدف بازدید کردند.

 

استاندارد

 

رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه سخنان خود، بیان کرد که این گوشی از نظر تکنولوژی مشکلی ندارد، البته باید در نظر داشت که موبایل مشمول استاندارد اجباری نیست و این موضوع زیرمجموعه وزارت ارتباطات است.

گفته می‌شود، پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، همزمان با برگزاری نشست، تلفن آقای رئیس زنگ خورد و از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری اعلام شد چرا که این حوزه مربوطه به وظایف وزارت ارتباطات است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین