|

فوری/ مادران دارای ۳فرزند رایگان بیمه می شوند + جزئیات

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برابر با ماده ۲ قانون صندوق مذکور مقرر شده مادران دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه شوند .

فوری/ مادران دارای ۳فرزند رایگان بیمه می شوند + جزئیات
کد مطلب : 40526

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برابر با ماده ۲ قانون صندوق مذکور مقرر شده مادران دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه شوند .

به نقل از روابط عمومی استانداری تهران؛ نخستین نشست ستاد ملی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و ستادهای متناظر استانی شامگاه سه شنبه دوم آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 در این جلسه بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ضمن خیر مقدم به مدعوین در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه با کمک معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور این صندوق از زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم شاهد افزایش چند برابری بیمه شدگان نسبت به دو دولت قبل بوده ایم و از مهمترین تحولات این صندوق ساماندهی کارگزارن در سراسر کشور بوده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در ادامه افزود: ما توانسته ایم پایداری صندوق رو تا سال ۱۴۲۲ حفظ کنیم، همچنین در راستای قانون جوانی جمعیت و خانواده توانسته ایم گام های مثبتی برداریم.

وی ادامه داد: برابر با ماده ۲ قانون صندوق مذکور مقرر شده مادران دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه شوند، این صندوق در حوزه سرمایه گذاری تا کنون ۷۰درصد رشد داشته است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری ۳۰ درصد دیگر نیز محقق شود.

در ادامه سید وحید سعادت معاون امور سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ضمن خیر مقدم به استانداری های سراسر کشور در نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی و عشایری کشور اظهار خرسندی کرد و گفت: گزارش این رویداد را خدمت مقام معظم رهبری رساندیم که متعاقبا دست خط ایشان به استانداری ها ارسال خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: علی رغم خدمات خوبی که این صندوق تاکنون داشته است، ممکن است خیلی شناخته شده نباشد، ولی خوشبختانه ما در این راستا شاهد مهاجرت معکوس به روستاها بوده ایم و تاکنون ده درصد به جمعیت بیست میلیونی روستاها اضافه شده و نشان دهنده این است که اگر اشتغال فراهم باشد شاهد چنین نتایجی خواهیم بود و همچنین  می بایست ساز و کاری فراهم شود تا بانوان روستایی فعالانه تر وارد عرصه شوند که یکی از این راهکارها بیمه اجتماعی است.

در ادامه برخی مدیران کل امور روستایی و شوراهای سراسر کشور به ارائه گزارش و بیان مواضع و مشکلاتشان پرداختند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین