|

وام 200 میلیون تومانی بانک ملت با اقساط کمتر از 2 میلیون تومان

بانک ملت به منظور راحتی و آسایش مشتریان خود در هنگام خرید کالاهای بادوام طرح تسهیلاتی به نام «شاپ کارت» را تدارک دیده است. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

وام 200 میلیون تومانی بانک ملت با اقساط کمتر از 2 میلیون تومان
کد مطلب : 40676

 به نقل از رده، وام 200 میلیون تومانی شاپ کارت بانک ملت از آن کسانی می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند. افراد با دریافت این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را ظرف مدت زمان 120 روز دارند. این نوع تسهیلات به ارائه ضامن رسمی نیاز دارد. بازه زمانی برای پرداخت اقساط این وام 12 تا 36 ماه تعیین شده است.

سود این وام براساس دوره بازپرداخت آن تعیین می‌شود، ولی به هر حال از 15 درصد بالاتر نمی‌رود. متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک ملت می‌توانند تمامی مراحل دریافت تسهیلات و بازپرداخت آن را به صورت غیرحضوری انجام بدهند.

با در نظر داشتن مقدار تسهیلات، و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه و نرخ سود 15 درصد، میزان هر قسط به 1 میلیون و 733 هزار و 266 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان است. جمع رقم وام و سود آن، 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان خواهد بود.

نگاهی گذرا بر خدمات ارائه شده بانک ملت

بانک ملت از جمله بانک‌‌های خصوصی فعال در ایران است که از سال 1359 تاکنون انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

امکان ایجاد سپرده قرض الحسنه پس انداز، سرمایه گذاری، صدور دسته چک ، ضمانت نامه، صندوق توسعه ملی، تسهیلات ارزی بانک‌های توسعه‌ای، گواهی تمکن مالی، اعتبارات اسنادی ارزی و قراردادهای تسهیلات بانکی تنها بخش کوچکی از خدمات این مجموعه است.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین