|

تست هوش | معما

تست هوش |فقط نابغه ها میگن که کدوم گروگان بیشتر اسیر بوده

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن می بینید میتوانید حدس بزنید کدام یک از افراد در تصویر مدت بیشتری گروگان گرفته شده است؟

تست هوش |فقط نابغه ها میگن که کدوم گروگان بیشتر اسیر بوده
کد مطلب : 41078

خبر نگار :علی طاهری 

تست هوش گروگان طولانی؛ در تصویر هوش تصویری گروگان طولانی ما شاهد یک گروگانگیری می باشیم که در آن زن گروگان گیر سه نفر را به گروگان گرفته است تا خواسته خود را از مسوولان مربوطه بخواهد،یکی از افراد گروگان گرفته شده مدت بیشتری است که پیش گروگان گیر می باشد.

سوالات و معماهای تصویری بر پایه مهارت های شناختی و توانائی های شما طراحی و ساخته می شوند. این سوالات تلاش دارند تا زمینه مساعدی را برای ورزش مغز شما فراهم کنند. به باور بسیاری از محققان، بازی های فکری میتوانند مغز را مجبور به فعالیت مثبت کنند. فعالیت مثبت مغز، از یک سو سلامتی این عضو مهم بدن را تضمین می کند و هم می تواند توانائی های شناختی شما همچون تیزبینی، جزئیات نگری، نکته سنجی و … شما را افزایش دهد.

.

.

.

پاسخ تست هوش گروگان طولانی

برای پاسخ به هوش تصویری گروگان طولانی شما نیازمند شناخت حالات بدن می باشید،قدیمی  ترین گروگان زن سمت چپی می باشد زیرا گروگان گیر به وی نزدیک می باشد چون مدت بیشتری با وی بوده است و شناخت بیشتری نسبت به وی دارد.نظر شما چیست؟

تست هوش

منبع: گفتنی

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین