|

فروش فوری ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با محصول جدید | سمند شاسی بلند ایران خودرو به قیمت کارخانه

ایران خودرو قصد دارد سمند شاسی بلند خود را با نام گنو تولید کند و طراحی این SUV در ایران خودرو در دست اقدام است.

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با محصول جدید | سمند شاسی بلند ایران خودرو به قیمت کارخانه
کد مطلب : 41169

خبرنگار:علی طاهری

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

سمند شاسی بلند، محصول جدید شرکت ایران خودرو است که با نام گنو وارد بازار می شود. 

این خودرو  ا اعمال تغییراتی روی موتور همیشگی ایران خودرو یعنی EF۷ ایجاد شده، یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱.۷ لیتر است که قدرتی معادل ۱۷۰ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را در شرایط استاندارد تولید می‌کند. البته جدیدا ایران خودرو اخباری مبنی بر طراحی و توسعه یک موتور سه سیلندر منتشر کرده است که با تکنولوژی TGDI هم‌خوان شده است. اگر ایران خودرو برای سمند جدید از موتور EFP استفاده نکند، احتمالا شاهد به‌کارگیری پرقدرت‌ترین نسخه موتور جدید ایران‌خودرو روی این محصول خواهیم بود.

در واقع مبنای طراحی این کانسپت با الگوبرداری از المان‌های طراحی فعلی ایران خودرو و درآمیختن با الگوهای نوین طراحی در حفظ برند و توسعه زبان طراحی ایران خودرو می‌باشد. ایده بنده بوجود آوردن طرحی پیچیده و فضایی نبوده بلکه سعی شده طرحی عامه پسند، روان، با اصالت، زیبا و قابلیت تولید داشته باشد و بتواند با شاسی بلندهای موجود هم رده خود در بازار مانند هیوندای سانتافه، تویوتا راو ۴، میتسوبیشی اوتلندر و ... رقابت کند.

استفاده از خطوط تیز و برنده و همزمان استفاده از سطوح یکپارچه می‌تواند مفهوم شاسی بلندی نیمه لوکس و عضلانی را در ذهن تداعی کند. ارتفاع کم خودرو، شیب تند سقف (بطوریکه با رسیدن به انتهای خودرو ارتفاع سقف کم می‌شود)، کاپوت نسبتاً کشیده، جلو پنجره بزرگ، تعبیه ورودی‌های بزرگ هوا در سپر جلو خودرو، استفاده از چراغ دوم بر روی سپر جلو با فاصله کم در زیر چراغ اصلی، رینگ‌های ۱۹ اینچی با لاستیک‌های پهن و چراغ‌های تمام ال‌ای دی در عقب و جلو، همگی طرحی اسپرت و به روز را به نمایش می‌گذارد.

نکاتی پیرامون خودرو گنو GENO این طراحی واقعا جذاب و اسپرت و زنده است و میتواند از صنعت خودرو سازی داخلی یه رقیب جدی برای وارداتی‌ها بسازد طراحی چراغ‌های عقب و ظاهر پشت اتومبیل واقعا ستودنی است و کاملا حس اسپرت را تداعی میکند. استفاده به جا و به اندازه از زه‌های کروم کاری شده جذابیت دوچندانی به این اتومبیل ارزانی داشته که برخلاف چینی‌های در حال معرفی و داخل بازار که استفاده از کروم کاری را از حد گذرانده اند و ظاهر خیلی ... حرفه‌ای به ان‌ها بخشیده است متاسفانه این طرح به ایران خودرو پیشنهاد شده و ایران خودرو بر خلاف اینکه از این طرح به عنوان طرحی زیبا نام برده ان را رد کرده است و گفته شده اگر قرار باشد روزی شاسی بلند تولید کنیم از طراحان خودمان استفاده می‌کنیم.

تصاویری که از این محصول به نمایش گذاشته شده‌اند فقط در حد یک نمونه کانسپت بوده و هنوز حتی پلتفرم این محصول در دست طراحی قرار نگرفته است. شرکت ایران خودرو نسبت به تصاویری که با نام سمند شاسی بلند در فضای مجازی دست به دست می‌شود واکنش نشان داد و اعلام کرد رندر اولیه طرح ارائه شده در سال ۱۳۹۵ توسط شخصی به نام آلاد تهیه شده و این رندر در سال ۱۳۹۷ به‌روزرسانی شد.

منبع:اقتصادآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین