|

اینترنت

تمدید ثبت‌ نام بسته اینترنت هدیه دولت | فعالسازی برای دریافت اینترنت رایگان دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.

تمدید ثبت‌ نام بسته اینترنت هدیه دولت | فعالسازی برای دریافت اینترنت رایگان دولت
کد مطلب : 42353

خبرنگار: علی طاهری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.

عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه برای اولین بار به مدار ۷۵۰ کیلومتری دست پیدا کردیم، اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم به علوم فضایی راهبردی است.

وی با اشاره به اینکه این پرتاب ها ثمره کارها و اقدامات صنعت فضایی کشور است، یادآورشد: تلاش می‌کنیم محموله‌های چندصد کیلویی را در مدار قرار دهیم و در افق ۱۴۱۰ باید به قراردادن محموله‌های هزار کیلویی در مدار برسیم.

ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد

وی یادآورشد: به مناسبت ۱۳ رجب ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد و کسانی که هنوز موفق به دریافت این هدیه نشده اند می توانند با مراجعه به سایت خدمات دولت هوشمند شماره تلفن خود را وارد کنند تا اینترنت رایگان برای آنها فعال شود.

مراحل ثبت نام اینترنت رایگان

مرحله اول:‌ برای ثبت نام برای اینترنت رایگان دولت دارید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنید.( روی این لینک کلیک کنید.)

مرحله دوم : پس از باز کردن این سایت، باید کد ملی خود و کد امنیتی نمایش داده شده را در جای مشخص شده در تصویر زیر درج کنید. سپس روی «ارسال رمز یکبار مصرف» کلیک کنید. توجه داشته باشید شماره‌ای که با آن وارد می‌شوید باید به نام شما باشد.

چگونه اینترنت رایگان دولتی را فعال کنیم | راهنمای تصویری گام به گام ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان دولت | حجم و زمان بسته چقدر است؟

مرحله سوم :‌ سپس کدی برای شما پیامک می‌شود که با درج آن می‌توانید وارد سایت شوید. در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به بخش صفحه اصلی (داشبورد) بروید و از میان گزینه‌های نمایش داده شده، «فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان هدیه دولت» را انتخاب کنید. ( تصویر زیر)

مرحله چهارم: چنانچه مایل به فعال سازی بسته اینترنت رایگان هدیه دولت روی همین شماره‌ای که با آن وارد شدید، هستید، روی دکمه تأیید کلیک کنید. در غیر این صورت ابتدا در کادر مربوطه شماره موبایل دیگری که به نام شمااست را وارد و سپس روی دکمه تأیید کلیک کنید. ( تصویر زیر)

قابل ذکر است به هر کد ملی یک بسته اینترنت اختصاص خواهد یافت، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان و حجم این بسته اهدایی اعلام نشده است

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین