|

قیمت دلار

قیمت دلار امروز شنبه 5 اسفند 1402 | قیمت دلار در صرافی چقدر شد؟

قیمت دلار امروز شنبه 5 اسفند 1402 در بازار ارز اعلام شد.

قیمت دلار امروز شنبه 5 اسفند 1402 | قیمت دلار در صرافی چقدر شد؟
کد مطلب : 43063

خبرنگار علی طاهری

قیمت دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۲,۹۲۰ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۶ تومان افزایش، ۴۲,۶۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۲,۵۶۴ (چهل و دو هزار و پانصد و شصت و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۰۸ درصدی به ۴۲,۶۰۰ (چهل و دو هزار و ششصد ) تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین