|

وام

واریز 150 میلیون تومانی به حساب این افراد با وام | ثبت نام وام ۱۵۰ میلیونی با اقساط ۳ میلیونی

ثبت نام وام ۱۵۰ میلیونی با اقساط ۳ میلیونی؛ ضمنا باید حداقل پنج ماه از سپرده گذاری آن‌ها بگذرد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.

واریز 150 میلیون تومانی به حساب این افراد با وام | ثبت نام وام ۱۵۰ میلیونی با اقساط ۳ میلیونی
کد مطلب : 43092

خبرنگار: علی طاهری

ثبت نام وام ۱۵۰ میلیونی با اقساط ۳ میلیونی؛ ضمنا باید حداقل پنج ماه از سپرده گذاری آن‌ها بگذرد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.

واریز 150 میلیون تومانی به حساب این افراد

سود این تسهیلات ۱۷ درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن با توجه به نوع استفاده متفاوت است. در صورتی که فرد این تسهیلات را برای بخش مسکن به کار بگیرد، حداکثر طی ۶۰ ماه و در صورت تمایل به استفاده از آن در بخش‌های دیگر، حداکثر ۲۴ ماه امکان تسویه آن را دارند.​

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن میزان هر قسط به ۳ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۸۶ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۷۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۱۸۲ تومان و جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۲۳ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۸۲ تومان اعلام شده است.

شرایط دریافت وام طرح مانا

کسب رتبه اعتبارسنجی و نداشتن سابقه چک برگشتی و بدهی تسهیلات از شرایط دریافت این وام محسوب می‌شود. در صورتی که مایل به دریافت این تسهیلات باشید نباید ۳۰ میلیون تومان را از حساب خود خارج کنید. در غیر این صورت قرارداد تسهیلاتی شما فسخ خواهد شد. افراد در صورتی که مایل به دریافت این تسهیلات نباشند می‌توانند امتیاز آن را به اقوام درجه یک منتقل کنند.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی با کارمزد ۴ رصد

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه با حداقل کارمزد هستند امکان درخواست تسهیلات طرح «باران» را دارند. سقف این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون و برای حقوقی‌ها ۷۵۰ میلیون تومان است.

افراد حقیقی که مایل به دریافت وام هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل ۱۰ میلیون تومان تا زمان تسویه اقساط نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام معرفی ضامن رسمی کسر از حقوق است. افراد ظرف مدت حداقل شش ماه و حداکثر ۶۰ ماه این امکان را دارند تا اقساط تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. کارمزد این تسهیلات از چهار درصد بیشتر نخواهد بود.

افراد حقیقی دریافت کننده وام با توجه به شرایط مذکور باید به صورت ماهانه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات ۳۶ میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین سال ۱۳۷۹، با هدف آسان و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تشکیل شد.وام

این بانک همواره در راستای تحقق اهداف ذکر شده، براساس عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی در چارچوب و مقررات جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا فعالیت می‌کند.

این بانک تا به حال توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ۱۳۹۸، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی ۹۶، تندیس اولین المپیاد بانکی ۹۶ و … را کسب کند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین