|

گوشت

قیمت گوشت گوسفندی؛ گوساله مرغ امروز پنجشنبه 17 اسفند ۱۴۰۲ | هر کیلو گوشت مرغ چند شد؟

امروز قیمت گوشت مرغ صعود نسبی را تجربه کرده‌ و هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۱۲۵ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز گذشته رشد ۵۴ تومانی داشته است.

قیمت گوشت گوسفندی؛  گوساله مرغ امروز پنجشنبه 17 اسفند ۱۴۰۲ | هر کیلو گوشت مرغ چند شد؟
کد مطلب : 43183

خبرنگار: علی طاهری

امروز قیمت گوشت مرغ صعود نسبی را تجربه کرده‌ و هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۱۲۵ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز گذشته رشد ۵۴ تومانی داشته است.

قیمت گوشت مرغ امروز پنجشنبه 17 اسفند 1402

بازار گوشت و دام ایران امروز پنجشنبه 17 اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت دام زنده و کشتار در مقایسه با روزهای گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز قیمت دام زنده کیلویی ۲۶۰ هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر کیلو دام در کشتارگاه هم ۵۰۰ هزار تومان است.

مواد پروتئینی ۵۶ درصد، غلات ۲۰ درصد، مرغ ۷ درصد و تخم مرغ ۱۴ درصد ارزان تر از سطح شهر در میادین تره بار توزیع می شود.

قیمت گوشت منجمد امروز

همچنین هر کیلو گوشت منجمد گوساله در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان نرخ گذاری و فروخته شده است.

قیمت مرغ زنده در بازار

روند قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ اما متفاوت است و امروز قیمت ها صعود نسبی را تجربه کرده‌اند؛ امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,125 تومان بود که نسبت به روز گذشته رشد 54 تومانی داشته است.

قیمت مرغ کشتار امروز

همچنین هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته سیر نزولی را تجربه کرده است و با افت نامحسوس 111 تومانی؛ 79,043 تومان خرید و فروش شد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین