|

وام

به راحتی وام بگیر | ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک شهر با اقساط 5 میلیون تومانی

ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک شهر با اقساط 5 میلیون تومانی با شرایط ویژه شروع شد.

به راحتی وام بگیر | ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک شهر با اقساط 5 میلیون تومانی
کد مطلب : 43186

خبرنگار: علی طاهری

بانک شهر یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که به منظور کمک به مشتریان خود انواع طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه، «اساتید» نام دارد که سقف آن به 200 میلیون تومان می‌رسد.

ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک شهر با اقساط 5 میلیون تومانی

 افرادی واجد شرایطی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک شهر هستند باید سپرده گذاری مورد نیز این تسهیلات را داشته باشند و حداقل به مدت سه ماه میانگین سپرده مورد نظر بانک را ایجاد کنند. ضامن رسمی کسر از حقوق به همراه سند ملکی ارائه بدهند. سود این وام 23 درصد اعلام شده و گیرندگان آن ظرف 48 ماه امکان بازپرداختش را دارند. البته در صورتی که بانک شهر مجوز بدهد، امکان بازپرداخت این تسهیلات تا 60 ماه نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 60 ماه، مقدار هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود وام 138 میلیون و 285 میلیون و 653 هزار تومان بود و جمع رقم تسهیلات و سود آن تقریبا به 339 میلیون و 243 هزار تومان می‌رسد.

از شکل گیری بانک شهر تا برخی از اهداف و چشم اندازهای این مجموعه

بانک شهر که با سهامداری شهرداری‌های تهران و دیگر کلانشهرهای کشور در سال 1387 شکل گرفت، طی همین مدت کوتاه فعالیت خود توانسته خدمات پولی و بانکی مناسب را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه بدهد.

این بانک در نظر دارد تا با تداوم فعالیت خود و ارائه انواع تسهیلات به مشتریان واجد شرایط به برترین بانک خصوصی کشور تبدیل شود. همچنین با ادامه فعالیت مجاز بانکی و پولی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین