|

قیمت تیبا

قیمت تیبا امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت | افزایش قیمت تیبا در بازار امروز

​با تداوم روند افزایش قیمت خودرو، اکنون قیمت تیبا به ۴۰۰ میلیون رسیده است.

قیمت تیبا امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت | افزایش قیمت تیبا در بازار امروز
کد مطلب : 44066

خبرنگار: علی طاهری

با تداوم روند افزایش قیمت خودرو، اکنون قیمت تیبا به ۴۰۰ میلیون رسیده است.

بازار خودرو دوباره از آرامش خارج شده و اینبار مشخص نیست چه بلایی بر سر قیمت ها خواهد آمد! تیبا صندوقدار یکی از ارزان‌ترین سواری‌های موجود در بازار خودرو به‌حساب می‌آید که تولید آن از سال گذشته متوقف شده است. یک سال بعد کنار رفتن تیبا از خط تولید، روبروی عبارت تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱ در سایت‌های تخصصی خودرو رقمی معادل ۴۰۰ میلیون تومان به‌چشم می‌خورد که یکجور میانگین از ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها تلقی می‌شود.

قیمت تیبا صندوقدار در بازار آزاد با این حال ۴۵ روز قبل یعنی اوایل دی‌ماه امسال به ۳۳۰ میلیون تومان نمی‌رسید و حالا در عرض تقریبا شش هفته، نزدیک ۷۰ میلیون تومان به قیمت تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱ اضافه شده است. فعالان بازار خودرو در این مدت تاثیر یک خبر و یک اظهار نظر از منوچهر منطقی را بیشتر از دلایل و عوامل دیگر در حال و روز این روز‌های بازار موثر می‌دانند.

واگذاری قیمت‌گذاری محصولات داخلی به خود خودروسازان خبری بود که به نقل از منوچهر منطقی به‌عنوان شوک اول در اوایل دی‌ماه به بازار وارد شد و ضربه دوم را ماجرای فروش محصولات داخلی توسط ایران‌خودرو و سایپا با قیمتی نزدیک بازار آزاد، به پیکره نحیف بازار وارد کرد. باوجود تکذیب هر دو خبر ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها بدون توقف در مسیر صعودی حرکت می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین