|

قیمت رابیتس اسفند 1402

کد مطلب : 43335

بسیاری از افراد می­خواهند که از قیمت رابیتس در اسفندماه 1402 اطلاع داشته باشند؛ البته باید توجه داشته باشید که نمی­توان بازه دقیقی برای قیمت رابیتس اعلام کرد و در صورت تمایل، باید هزینه آن را به صورت روزانه پیگیری کنید.

این موضوع به علت نوسانات بازار و عدم ثابت بودن قیمت مواد اولیه است که به عنوان یکی از مهم­ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت رابیتس شناخته می­شوند.

عوامل مهم دیگری نیز بر آن تاثیر می­گذارند که شامل نوع رابیتس انتخابی و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آن است؛ در ادامه جدول قیمتی رابیتس در ماه اسفند را مشاهده می‌کنید و سپس به بررسی قیمت رابیتس و همچنین عوامل مهم برای تعیین آن می­پردازیم.

قیمت

طول

وزن

عرض

تخلیه

چشمه

ستون

۳۱,۷۰۰ تومان

۲.۴ متر

410gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۳۱,۷۵۰ تومان

2.4 m

410gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۳۸,۲۰۰ تومان

۲.۴ متر

520gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۳۸,۲۵۰ تومان

2.4 m

520gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۳۸,۷۰۰ تومان

۲.۴ متر

600gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۳۸,۷۰۰ تومان

2.4 m

600gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۴۱,۷۰۰ تومان

۲.۴ متر

580gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۴۱,۷۵۰ تومان

2.4 m

580gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۴۳,۷۰۰ تومان

۲.۴ متر

700gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۴۳,۷۵۰ تومان

2.4 m

700gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۹

۵۰,۲۰۰ تومان

۲.۴ متر

800gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۵۰,۲۵۰ تومان

2.4 m

800gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۵۲,۷۰۰ تومان

2.4 m

880gr

60 سانتیمتر

بنگاه تهران

۳

۱۳

۵۲,۷۰۰ تومان

۲.۴ متر

840gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۵۲,۷۵۰ تومان

2.4 m

840gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۵۳,۰۵۰ تومان

۲.۴ متر

930gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۵۵,۲۰۰ تومان

۲.۴ متر

900gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۵۵,۷۵۰ تومان

2.4 m

900gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۶۳,۷۰۰ تومان

۲.۴ متر

1120gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۶۳,۷۵۰ تومان

2.4 m

1120gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۷۳,۷۰۰ تومان

۲.۴ متر

1280gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

۷۳,۷۵۰ تومان

2.4 m

1280gr

سانتیمتر ۶۰

کارخانه

۳

۱۳

 

قیمت رابیتس کاری

دستمزد رابیتس کاری دیوارها و سقف، به صورت روزانه تغییر می­کند که این موضوع تحت تاثیر نوسانات بازار رخ می­دهد. یکی از مهم­ترین عواملی که بر قیمت رابیتس تاثیر می­گذارد؛ افرادی هستند که برای انجام دادن آن انتخاب می­شوند.

می­توان گفت که قیمت تقریبی دستمزد رابیتس کاری کارگران بین 200 تا 400 هزار تومان به صورت روزمزد و برای متخصصان به صورت 600 تا 800 هزار تومان در روز است. توجه داشته باشید که متخصص یا کارگر بودن افرادی که رابیتس کاری را انجام می­دهند؛ به تنهایی دلیل خوبی برای تعیین قیمت نیست و نباید از سایر عواملی که بر این موضوع تاثیر می­گذارند نیز غافل شوید.

رابیتس بیشتر برای دکوراسیون داخلی یا خارجی منزل، ساختن سقف کاذب یا دکوراسیون و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می­گیرد؛ این محصول که به صورت شبکه­ای از ورقه­های استیل یا فولادی ساخته می­شود؛ به عنوان زیربنا برای اکثر فعالیت­های دکوراتیو شناخته شده است. باید دقت داشته باشید که با توجه به کاربرد رابیتس، می­توان گفت که نوع فعالیتی که در آن مورد استفاده قرار می­گیرد و همچنین قیمت مواد اولیه نیز بر هزینه نهایی آن تاثیرگذار هستند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت رابیتس

رابیتس کاری بیشتر جهت فعالیت­های دکوراتیو برای بخش­های داخلی یا خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­گیرد و یکی از پرطرفدارترین انتخاب­های افراد برای انجام این فعالیت­ها است. این موضوع به علت ساختار ویژه این محصول و همچنین ویژگی­های منحصربفردی است که دارد. به همین دلیل و با توجه به ثابت نبودن قیمت مواد اولیه در بازار، نمی­توان قیمت دقیقی برای رابیتس کاری در نظر گرفت؛ این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه، به برخی از آنها اشاره می‌شود:

انواع مختلف رابیتس

خوب است بدانید که رابیتس، انواع مختلفی دارد که انتخاب هر یک از آنها، می­تواند بر قیمت نهایی رابیتس کاری تاثیر زیادی داشته باشد. این محصولات در سه وزن ارائه می­شوند که به صورت رابیتس 9، 11 و 13 ستونه شناخته شده هستند. بدیهی است که هرچه وزن محصول بیشتر باشد؛ هزینه نهایی آن نیز بالاتر می­رود. همچنین باید دقت داشته باشید که انتخاب نوع رابیتس، به محل استفاده آن نیز بستگی دارد؛ به طور مثال، برای نما ساختمان­هایی که در آنها سنگ­کاری شده است، باید از رابیتس 13 ستونه استفاده شود.

هزینه مواد اولیه

ثابت نبودن قیمت میلگرد، سیمان و سایر مصالح که در رابیتس کاری مورد استفاده قرار می­گیرند؛ یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت نهایی آن است. همچنین قیمت مواد اولیه که برای ساخت محصول رابیتس الزامی هستند نیز تحت تاثیر نوسانات بازار قرار می­گیرد و به همین علت، نمی­توان قیمت دقیقی برای آن اعلام کرد. البته خوب است بدانید که به صورت کلی، می­توان گفت که رابیتس کاری در گستره قیمتی ثابتی قرار دارد؛ اما برای اطلاعات بیشتر و دقیق­تر، شما باید آخرین تغییرات قیمت­ها را به صورت روزانه پیگیری کنید.

استفاده از افراد متخصص

توجه داشته باشید که رابیتس کاری ممکن است توسط افراد مختلفی انجام شود و این موضوع، بر قیمت نهایی آن تاثیر می­گذارد. اگر شما افراد متخصص را برای انجام این کار انتخاب کنید؛ بدیهی است که هزینه آن در نهایت بیشتر از حالتی است که شما از کارگران استفاده کنید. البته نمی­توان این موضوع را به عنوان یک دلیل قطعی در تعیین قیمت رابیتس بیان کرد؛ زیرا ممکن است برخی از افراد متخصص نیز قیمتی معادل هزینه کار کارگران را دریافت کنند یا کارگرانی که تخصص و تجربه بیشتری دارند؛ حقوق بیشتری را طلب نمایند.

وضعیت ساختمان

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه رابیتس کاری، وضعیت ساختمان است. خوب است دقت داشته باشید که در صورت نوساز بودن ساختمان، کار افراد برای رابیتس کاری بسیار راحت­تر است و نیازی نیست که نیرو انسانی و همچنین وقت زیادی برای تخریب دیوار یا سقف استفاده شود؛ اما در صورت نوساز نبودن ساختمان، شما باید هزینه بیشتری برای رابیتس کاری در نظر داشته باشید که این موضوع به علت نیاز به نیرو کار و همچنین مواد اولیه بیشتر است.

طرح رابیتس

طرح نهایی شما نیز به عنوان یکی از مهم­ترین عوامل در تعیین قیمت رابیتس کاری محسوب می­شود؛ زیرا پیچیده بودن یا نبودن این طرح، می­تواند بر میزان وقت، استفاده از مواد اولیه و همچنین نیاز به نیرو انسانی تاثیرگذار باشد.

هزینه­های جانبی

یکی دیگر از مواردی که برای تعیین قیمت نهایی رابیتس کاری باید به آن توجه داشته باشید؛ در نظر گرفتن هزینه­های جانبی است که در کنار هزینه انجام رابیتس قرار دارند. به طور مثال، در نظر گرفتن هزینه نیرو انسانی برای کندن دیوار، گچ­کاری پس از اتمام رابیتس و همچنین نصب چراغ، هالوژن و سایر نورهای محیط به شما کمک می­کند تا برآورد بهتری از هزینه­ها داشته باشید.

سخن پایانی

نمی­توان قیمت دقیقی برای رابیتس کاری در نظر گرفت؛ زیرا این موضوع به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که به عنوان مثال، می­توان به قیمت مواد اولیه، وضعیت بازار، وضعیت ساختمان و هزینه نیرو کار متخصص یا کارگر اشاره کرد؛ هر یک از این موارد به تنهایی نقش تعیین­کننده­ای در قیمت نهایی رابیتس دارند و به همین علت، شما باید قیمت دقیق را به صورت روزانه جویا شوید. همچنین توجه داشته باشید که حتما هزینه­های جانبی مانند گچ­کاری پس از انجام رابیتس کاری را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین