|

تقویت امنیت بازار سرمایه در پرتو حمایت دولت است

رییس فراکسیون اقتصادی مجلس گفت: تاکنون شخص رییس‌جمهوری و نیز وزیر اقتصاد به دنبال فراهم کردن آرامش در بورس بوده‌اند که این تلاش‌ها در معاملات بازار سرمایه ملموس و قابل مشاهده است.

تقویت امنیت بازار سرمایه در پرتو حمایت دولت است
کد مطلب : 35599

«شهریار حیدری» به لزوم بازگشت آرامش و امنیت به بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: اگر دولت همت کند و به صورت قاطعانه به حمایت از بازار سرمایه بپردازد به دلیل حضور و سرمایه گذاری میلیون‌ها سهامدار در بورس آرامش به این بازار بازخواهد گشت و شاهد وجود امنیت سرمایه‌گذاری در این بازار خواهیم بود.

وی بیان داشت: خوشبختانه شخص رییس‌جمهور و نیز وزیر اقتصاد به دنبال فراهم کردن آرامش در بورس هستند که تاکنون این تلاش‌ها در معاملات بازار سرمایه ملموس و قابل مشاهده بوده است.

حیدری تصریح کرد : حمایت دولت از بورس، تشویق شرکت‌های بزرگ برای ورود به بازار سرمایه و حمایت قاطع از مدیریت کنونی بورس قطعا آرامش و تحول مثبت را برای بورس به همراه خواهد داشت.

رییس فراکسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه‌گذاران از دولت توقع حمایت دارند، ضمن اینکه طی چند ماه گذشته مدیریت فعلی بورس اقدامات در خور شایسته‌ای را برای سرمایه‌گذاران و بازار سرمایه انجام داده که نتایج آن را به زودی با حمایت دولت، مجلس و بخش خصوصی شاهد خواهیم بود.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین