|

جزییات پذیرش ۴ خودروی جدید در بورس کالا اعلام شد

هیات پذیرش بورس کالای ایران با پذیرش خودروی ریسپکت گروه بهمن، T۵ گروه صنعتی فردا، وانت کلوت از شرکت مکث موتور و کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) از شرکت آریا دیزل موتور موافقت کرد.

جزییات پذیرش ۴ خودروی جدید در بورس کالا اعلام شد
کد مطلب : 35782

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرش خودرو سواری ریسپکت شرکت بهمن موتور، T5 گروه صنعتی اتومبیل سازی فردا، کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) شرکت آریا دیزل موتور و وانت کلوت شرکت مکث موتور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و ششمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ 8 آذر در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفته است.

شرکت بهمن موتور سالانه امکان تولید 3 هزار دستگاه از این خودرو را دارا می باشد و این شرکت قرار است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل هزار و 500 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

گروه صنعتی اتومبیل سازی فردا سالانه امکان تولید 2 هزار دستگاه T5 را دارد و این شرکت متعهد شده حداقل 60 درصد تولید سالانه معادل هزار و 200 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت آریا دیزل موتور سالانه امکان تولید 703 دستگاه کامیون کشنده C&C را دارد و این شرکت متعهد شده حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 350 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت مکث موتور سالانه امکان تولید هزار و 319 هزار دستگاه وانت کلوت را دارد و این شرکت متعهد شده حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 660 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین