|

ارزش آفرینی؛ محور اصلی همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: صنعت بانکداری موظف است خود را با نیازهای روز تطبیق داده و ارزش افزوده خلق کند.

ارزش آفرینی؛ محور اصلی همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
کد مطلب : 36598

علی عبدالهی؛ مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در نشست خبری نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با بیان اینکه همایش بانکداری الکترونیک با استقبال خیلی خوبی از سوی پژوهشگران روبرو شده است، اظهار کرد: صنعت بانکداری باید بتواند بسته خدمات را به گونه‌ای به مشتری ارائه دهد که منفعتی به او برساند بنابراین ارزش آفرینی محور اصلی این همایش است که به آن می‌پردازیم.

عبداللهی با اشاره به محور اصلی همایش مبنی بر ارزش آفرینی دیجیتال اظهار کرد: صنعت بانکداری موظف است خود را با نیازهای روز تطبیق داده و ارزش افزوده خلق کند. منبع ارزش آفرینی در زمینه‌های گوناگون، مکان، خدمات الکترونیک و.. است و باید در این زمینه نیز به زنجیره آخر مصرف یعنی مردم توجه ویژه شود.

وی افزود: در این همایش توجه ویژه به فین‌تک ها نیز داشته‌ایم که البته نگاه تک بعدی نبوده و نگاهی به موضوعاتی مانند بورس، بیمه و مالیات نیز داریم تا در مجموع به اقتصاد دیجیتال و شمول مالی برای شهروندان برسیم.

حمید زمان زاده معاون پژوهشی پژوهشکده پولی بانکی نیز در این نشست گفت: همایش بانکداری الکترونیک با ۵ محور اصلی برگزار می‌شود، ارزش آفرینی دیجیتال در بانکداری، زیست بوم بانکداری دیجیتال و ارزش آفرینی، امنیت و پایداری در ارزش آفرینی دیجیتال، پول دیجیتال بانک مرکزی، حکمرانی و سیاستگذاری و تنظیم گری در ارزش آفرینی دیجیتال برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین