|

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه کشور است

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه در کشور نقش به‌سزایی در گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم دارد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه کشور است
کد مطلب : 36997

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «سید عباس حسینی» معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد در جریان بازدید از میز خدمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، ضمن ستایش از عملکرد و همراهی بانک‌های قرض‌الحسنه اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه در کشور بوده و نقش به‌سزایی در گره‌گشایی از مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی دارد.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره به‌عنوان بازوی اجرایی در جهت نهادینه نمودن فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور و استقرار عدالت اجتماعی در جامعه کنار مجموعه دولت بوده است.

«امیر حسینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان یزد نیز در جریان بازدید معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد از میز ارتباطات مردمی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به برپایی میز خدمت همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان یزد گفت: میز خدمت و ارتباطات مردمی مورد استقبال گسترده مردم استان یزد قرار گرفت.

وی ضمن تشریح خدمات ارائه شده توسط بانک قرض‌الحسنه مهر در استان یزد بیان کرد: هدف از برپایی میز خدمت در بانک برقراری ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان یزد تصریح کرد: حضور کارکنان بانک در میز خدمت، فرصتی است که مردم بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از بانک پیگیری و چاره‌جویی کنند.

حسینی ضمن ارائه دستاوردهای ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور به معرفی طرح کالاکارت به منظور خرید اقساطی کالا یا دریافت خدمات در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم کشور پرداخت.

وی ادامه داد: در این طرح کلیه متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به سپرده‌گذاری از وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا یا خدمات استفاده کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین