|

رونمایی از چک دیجیتال بانک سپه در آینده نزدیک

سرویس چک دیجیتال در بانک سپه در حال راه‌اندازی است و به زودی رونمایی می‌شود.

رونمایی از چک دیجیتال بانک سپه در آینده نزدیک
کد مطلب : 37049

 

سعید محمدی، مدیر پروژه نئو بانک شرکت امید بوم سپه از مجموعه شرکت‌های هلدینگ بانک سپه در گفتگو با  ایبِنا گفت: بعد از ادغام ۶ بانک به بانک سپه، این بانک فعالیت خود را در چابکی و سرعت در ارائه محصول و حضور در بازار و ارائه سرویس‌های ویژه برای مشتریان معطوف کرد.

این کارشناس دیجیتال بیان داشت: با توجه به اهداف این بانک، یک مجموعه سرویس ویژه IT تشکیل داده‌ایم و شرکت امید بوم سپه در این راستا ماموریت دارد در حوزه بانکداری دیجیتال، نئو بانک، زنجیره تامین و خدمات اعتباری فعالیت کند و این سرویس‌ها را در اختیار مشتریان و صنعت بانکی کشور قرار دهد.

وی افزود: پروژه نئو بانک در حال راه‌اندازی است تا علاوه بر سرویس‌های بانکی، سرویس‌های فرا بانکی ارائه دهد تا خلق ارزش کند.

محمدی گفت: نئو بانک سرویسی است که به مشتری بدون حضور در بانک خدمات متنوع ارائه می‌دهد تا از این طریق چسبندگی مشتریان را افزایش داده و سهم بازار خود را تقویت کند.

این کارشناس دیجیتال عنوان کرد: برای عدم حضور مشتری در شعبه از سرویس‌های کی وای سی (KYC) استفاده می‌کنیم که اعتبار حاکمیتی دارد، با این سرویس مشتری به راحتی احراز هویت می‌شود و سپس مشتری بدون فوت وقت و به راحتی افتتاح حساب انجام می‌دهد، در نهایت مشتری به آسانی خرید، انتقال وجه و... را انجام می‌دهد.

محمدی گفت: از طریق نئو بانک خدمات اعتباری به مشتری ارئه و زنجیره تامین مالی را انجام می‌دهیم و همچنین سرویس‌هایی را ارئه می‌دهیم که صنعت را به بانک وصل نماید.

وی افزود: سرویس چک دیجیتال در بانک سپه نیز در حال راه اندازی است و به زودی رونمایی می‌شود. چک دیجینال امنیت و سهولت و استقبال زیادی دارد و مشتری اعتماد بیشتری به آن دارد و این چک به راحتی می‌تواند در چرخه فعالیت مالی الکترونیکی جایگاه خودش را پیدا کند.

سعید محمدی در پایان گفت: از دیگر مزیت چک دیجیتال امنیت بالا، تسهیل نقد شوندگی، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته بودن، عدم حضور در شعبه است. این چک به راحتی صادر نمی‌شود و به آسانی در دسترس افراد قرار نمی‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین