|

آیپد تاشو در راه بازار

مینگ چی کو امروز اعلام کرده که اپل قرار است یک آیپد تاشو را با پایه‌ای از جنس فیبر کربن در سال ۲۰۲۴ عرضه کند.

کد مطلب : 36521

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر نامی اپل، این شرکت در سال آینده یک آیپد تاشو با پایه‌ای از جنس فیبر کربن عرضه خواهد کرد.

کو امروز در یک رشته توییت گفته که انتظار دارد یک «آیپد تاشو با طراحی کاملا جدید» محصول بزرگ بعدی اپل در خط تولید آیپد باشد، البته قرار نیست که در ۹ تا ۱۲ ماه آینده هیچ تغییر بزرگی در عرضه آیپدها رخ دهد. او ادامه داده که این دستگاه تاشو در سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد، اما بازه زمانی خاصی را ارایه نکرده است.

آخرین بررسی‌های مینگ چی کو نشان داده که اپل برای پایه این آیپد منحصر به فرد، از یک ماده فیبر کربنی استفاده خواهد کرد تا آن را سبک و در عین حال با دوام کند. کو اظهار کرده که تامین کننده چینی به نام «Anjie Technology» ذیفنع جدید این آیپد تاشو خواهد بود.

این اولین بار نیست که شایعاتی مبنی بر برنامه‌ریزی اپل برای عرضه یک آیپد تاشو می‌شنویم. گزارش اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱) از سوی تحلیلگران CCS Insight هم ادعا کرده بود که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از یک آیپد تاشو قبل از ورود این فن‌آوری به آیفون استفاده کند.

به گفته راس یانگ تحلیلگر مورد اعتماد صنعت صفحه نمایش، اپل در حال آزمایش یک صفحه نمایش تشو برای آیپد است که اندازه آن در حدود ۲۰ اینچ است، با این حال یانگ انتظار دارد این دستگاه بعدها در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ وارد بازار شود، موضوعی که با اظهارات امروز کو در تناقض است.

گفته می‌شود اپل در حال همکاری با ال جی برای ایجاد یک شیشه پوششی فوق‌العاده نازک است که می‌تواند به منظور محصولات تاشو این شرکت استفاده شود، اگرچه مشخص نیست که آیا این ماده در آیفون استفاده خواهد شد یا در آیپد، اما اگر گزارش امروز درست باشد، اپل ابتدا آن را در آیپد به کار خواهد برد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین