|

قیمت دلار صعودی شد (۲۰ فروردین)

قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۳۶۰ تومانی نسبت به روز گذشته در آستانه ورود به کانال ۴۱ هزار تومان قرار گرفته و عدد ۴۰ هزار و ۹۹۸ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت دلار صعودی شد (۲۰ فروردین)
کد مطلب : 37491

مرکز مبادله ارز و طلا قیمت دلار و دیگر ارزها را افزایش داد. قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۳۶۰ تومانی نسبت به روز گذشته در آستانه ورود به کانال ۴۱ هزار تومان قرار گرفته و عدد ۴۰ هزار و ۹۹۸ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۴ هزار و ۹۴۲ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته حدود ۶۰۰ تومان افزایش یافته است.

قیمت درهم امارات نیز همانند دیگر ارزها با افزایش قیمت در سطح ۱۱ هزار و ۱۶۳ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۲۷۰ تومان، ۴۰ هزار و ۸۵۷ تومان و ۱۰ هزار و ۱۴۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز و سکه در سایت کانون صرافان که روز گذشته با افزایش قابل توجهی همراه شده بود، امروز روند کاهشی به خود گرفته است.

قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) بطور میانگین حدود ۴۳ هزار و ۱۶۶ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته ۳۳۴ تومان کاهش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی با کاهش ۳۳۴ تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۴۷ هزار و ۱۶۶ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز بطور میانگین ۱۳ هزار و ۲۷۲ تومان اعلام شده است.

این قیمت‌ها در صرافی‌های مجاز در حالی به ثبت رسیده که برخی کانال‌ها و سایت‌ها از قیمت دلار امروز در کانال ۵۰ هزار تومان در بازار آزاد خبر می‌دهند؛ یعنی همان نرخ‌هایی که بانک مرکزی آن‌ها را غیررسمی می‌داند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین