|

پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با تاکید بر رسانه‌های مکتوب و دیجیتال از آغاز به کار دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه برگزار می‌شود
کد مطلب : 37928

مهدی حاجی‌وند با اعلام این خبر افزود: جشنواره ملی بورس و رسانه در سال‌های گذشته مسیر خوبی را طی کرده و با استقبال اصحاب رسانه مواجه شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: با توجه به اقبال خوب رسانه‌ها و اهالی بازار و نیز مجموع بازخوردهایی که از جشنواره‌های پیشین بورس و رسانه دریافت کردیم، اصلاحاتی در ساختار این رویداد اعمال شد تا ضمن تلاش برای افزایش رضایت‌مندی اصحاب رسانه، ارزیابی آثار هم به‌صورت تخصصی‌تر انجام شود.

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: تقویت زمینه‌های اطلاع‌رسانی مناسب برای افزایش سواد مالی جامعه، ارتقای فرهنگ سرمایه‌گذاری بر پایه ارزش‌های اسلامی – ایرانی در کشور، تجلیل از نقش خبرنگاران و صاحبان آثار رسانه‌ای در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای کشور، استعدادیابی در بین جامعه خبری و شناسایی خبرنگاران علاقه‌مند به مفاهیم بازار سرمایه و فراهم‌آوردن زمینه افزایش سهم بازار سرمایه در اقتصاد ملی از اهداف این جشنواره به شمار می‌آیند.

وی همچنین از تکنولوژی‌های نوین و نقش تحول دیجیتال در بازار سرمایه، تأثیر نظارت و مبارزه با تخلفات (سوت‌زنی) در ارتقای شفافیت، ترویج سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه، پیامدهای قیمت‌گذاری دستوری در بازار سرمایه، نقش بازار سرمایه در تامین مالی نوآورانه، توسعه سواد مالی و فرهنگ سرمایه‌گذاری و سهامداری، نحوه اثرگذاری بازار سرمایه در حمایت از تولید، ناشران و حفظ حقوق سهامداران و نیز سایر موضوعات مرتبط با بازار سرمایه به عنوان محورهایی یاد کرد که آثار می‌توانند در قالب آنها ارائه شوند.

حاجی‌وند تصریح کرد: تلاش کردیم در این دوره توجه بیشتری به رسانه‌های اجتماعی شود و همانند دوره‌های قبل، امکان ارائه آثار در قالب بخش‌های دیداری- شنیداری و مکتوب شبکه‌های اجتماعی در این دوره نیز وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود تا توجه بیشتری به رسانه‌های جدید را شاهد باشیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه از 17 اردیبهشت‌ ماه لغایت ٣١ تیرماه ١٤� ٢ اقدام به جذب اثر می‌کند و آیین اختتامیه این مراسم نیز در روز 27 شهریور همزمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار خواهد شد.

حاجی‌وند عنوان کرد: قالب‌های آثار قابل ارائه به جشنواره نیز شامل دو بخش است و شرکت‌کنندگان بر حسب آثار خود می‌توانند در هر یک از بخش‌ها یا هر دوی آنها اثر خود را ثبت کنند. بخش نخست رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و قسمت مکتوب شبکه‌های اجتماعی) شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، تیتر و یادداشت، مقاله و سرمقاله و بخش بعدی دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) شامل گزارش -مستند و گفت‌وگو - اجرا است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین