|

ریزش ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل

بازار سهام اولین روز هفته را با ریزشی ۹۵۰۰ واحدی به پایان رساند و به ارتفاع ۲ میلیون ۱۴۳ هزار واحدی رسید.

 ریزش ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل
کد مطلب : 38633

بازار سهام اولین روز کاری هفته را پیرو متاثر از اخباری که مبنی بر افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها در روزهای گذشته منتشر شده بود، همچنان با ریزش آغاز کرد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 9 هزار و 500 واحدی به 2 میلیون و 143 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی بسیار جزئی را تجربه کرد و به ارتفاع 746 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «تاپیکو» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «هرمز» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «وبملت» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «عالیس» و «زفجر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 10 تیر ماه 1402، مبلغ 5هزار میلیارد  و 300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 300 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 170 نماد در محدوده مثبت و 234 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 175 نماد در محدوده مثبت و 133 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین