|

لینک ثبت نام ایران خودرو مادران اردیبهشت ۱۴۰۲

در اولین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران ویژه سامانه یکپارچه خودرو محصولات دنا پلاس اتوماتیک، پژو پارس، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ (دستی و اتوماتیک) و تارا اتوماتیک با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه شده است.

لینک ثبت نام ایران خودرو مادران اردیبهشت ۱۴۰۲
کد مطلب : 37688

شرایط شرکت در اولین فروش فوق‌ العاده ایران خودرو ویژه مادران از طریق الویت بندی سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد. این طرح ویژه متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. در ادامه جزییات شرایط ثبت نام در اولین طرح فروش فوق‌ العاده (یا همان فروش فوری) ایران خودرو برای مادران در سال ۱۴۰۲ را می خوانید. موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه (۳ماهه) است.

قیمت محصولات طرح ثبت نام ایران خودرو مادران

در فروش فوق العاده ایران خودرو مادران، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو پارس سال با موتورXU۷P ، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TU۵P (سقف قرمز) با شرط تحویل ۳ ماهه عرضه می‌شود.

محصولات عرضه شده با توجه به اولویت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو مادران طی ۳ ماهه آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد، قیمت کارخانه ایران خودرو در این طرح به شرح جدول زیر است:

ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران

شرط مهم ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران

ایران خودرو اعلام کرده است مادرانی می‌توانند در طرح ثبت نام خودرو مادران شرکت کنند که سال گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودرو مادران ثبت نام کردند و ضمنا اسامی آنها تحت عنوان اولویت اول فروش فوق العاده ایران خودرو طرح مادران در سال 1402 به ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا در این بخشنامه ثبت‌ نام کنند.

لینک ثبت نام فروش فوری ایران خودرو طرح مادران

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و وزارت صمت اسامی آنها را در فهرست اول طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران درج کرده است  باید از سوی ایران خودرو پیامک دریافت کرده باشند تا بتوانند از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale مراحل ثبت نام خود را کامل کنند. سامانه پیام کوتاه  ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

کدام مادران می‌توانند در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند؟

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

مهلت واریز وجه ثبت نام ایران خودرو مادران 1402

مهلت واریز وجه فروش فوری ایران خودرو مادران ۱۵ روز درنظر گرفته است. از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه تا روز پنجشنبه  ۱۴ اردیبهشت ماه می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای تکمیل مراحل ثبت نام خودرو مادران 1402 لازم است کل وجه خودرو پرداخت شود. ضمن اینکه پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران بـا موعد تحویـل ۹۰روزه برابـر ضـوابط مندرج در قـرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه (۳ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطـابق ضوابط پرداخت می‌شود.

در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است. با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استاندارد از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین نرخ این تجهیزات تا قبل از  تاریخ سر رسید قیمت نهایی خودرو به خریداران اطلاع داده خواهد شد.

فایل پی دی اف شرایط کامل ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو طرح مادران در سال 1402 را از اینجا دریافت کنید.

توضیح مهم درباره طرح ثبت نام ایران خودرو مادران در سال 1402

ایران خودرو به طور همزمان درحال اجرای طرح پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو ویژه مادران است که در این مطلب شرایط ثبت نام «فروش فوق العاده ایران خودرو مادران» را خواندید.

گزارش شرایط ثبت نام «پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران در سال ۱۴۰۲» به زودی منتشر می‌شود. گفتنی است در طرح «فروش فوق العاده» متقاضیان تمام بهای خودرو را واریز می کنند اما در طرح «پیش فروش» کمتر از ۵۰ درصد قیمت خودرو را پرداخت می‌کنند و مابقی را طبق نرخ روز پس از مدت ۳ماه و هنگام سررسید موعد تحویل خودرو واریز می‌کنند.​

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین