|

وعده تحویل واحدهای مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال

​در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی وعده تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر هشتگرد را تا پایان سال داده که به دلیل نبود منابع مالی پروسه تکمیل این واحدها با مشکل مواجه شده است.

وعده تحویل واحدهای مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال
کد مطلب : 35230

علیرضا جعفی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با یادآوری این‌که‌ کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند 95 هزار و 672 واحد بوده است، اظهار کرد: از این تعداد 92 هزار و 623 واحد در تعهد شرکت و دارای متقاضی بوده که 78 هزار و 445 واحد از آن فروش اقساطی شده است. در زمان حاضر تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرند 6543 واحد است.

وی درباره مسکن مهر هشتگرد افزود: کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد 48923 واحد است که از این تعداد 38 هزار و 404 واحد در تعهد شرکت بوده و دارای متقاضی است.

وی ادامه داد: از این تعداد 30 هزار و 969 واحد فروش اقساطی شده و 7121 واحد باقیمانده  که تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر جزو تعهد شرکت عمران شهرهای جدید است که نیازمند حدود 23 هزار میلیارد تومان اعتبار بوده و بر این کار اهتمام ویژه داریم.

 گرچه جعفری از تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سال خبر داده اما تکمیل پروژه‌های باقیمانده این طرح که بالای 8000 واحد است به دلیل نبود منابع مالی متوقف شده است.

تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین