|

اجرای یک میلیون و ۷۲۱ هزار متر مربع پروژه توسط شرکت عمران شهرهای جدید

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار و ۶۳ متر مربع پروژه‌های رو بنایی و زیربنایی توسط شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل و احداث شده است.

اجرای یک میلیون و ۷۲۱ هزار متر مربع پروژه توسط شرکت عمران شهرهای جدید
کد مطلب : 36876

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار و ۶۳۰ مترمربع پروژه‌های روبنایی و زیربنایی توسط شرکت عمران شهرهای جدید، تکمیل و احداث شده است.

در این مدت به میزان ۵۹۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ساخت پروژه‌های مسکونی غدیر در شهر جدید پرند با سرمایه‌گذاری ۳۴۱۸۵ میلیارد ریال مشارکت شده است.

اجرای یک میلیون و ۷۲۱ هزار متر مربع پروژه توسط شرکت عمران شهرهای جدید

میزان مشارکت در احداث پروژه ولایت در شهر جدید هشتگرد نیز در حوزه زیربنای مسکونی ۸۵ هزار متر مربع با سرمایه‌گذاری ۵۴۷۹ میلیارد ریال را شامل می‌شود.

مشارکت در احداث ۶ قطعه مسکونی در شهر جدید سهند هم به میزان ۲۳۸۸ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۲۳۸ میلیارد ریال بوده است.

در زمینه مشارکت در ساخت پروژه ساخت قطعه ۱۰۰۳ با کاربری مسکونی ویژه در فاز ۷ شهر جدید بهارستان به میزان ۷۴۱۶۱ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۶۴۷۵ میلیارد ریال عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در این مدت را در برمی‌گیرد.

در این مدت همچنین ۶۹۳ هزار متر مربع واحد مسکونی در حوزه شناسایی اراضی برای قرارگیری در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث شده است.

در حوزه تامین اراضی برای کلنگ‌زنی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در مقاطع تیر و آبان امسال و آماده‌سازی ۱۰۰ هزار واحد برای کلنگ‌زنی سوم در دهه فجر به میزان ۳۰۰ هزار متر مربع کار شده است.

۱۸ هزار و ۶۸۸ متر مربع زیربنای آموزشی، تجاری و مذهبی با سرمایه‌گذاری ۱۲۹۰ میلیارد ریال میزان مشارکت در ساخت مجتمع تجاری نارنجستان و احداث و تکمیل خدمات روبنایی در فازهای ۲، ۸ و ۹ شهر جدید پردیس را شامل می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین