|

همکاری اپل با سونی فاش شد

همه در صنعت گوشی‌های هوشمند می‌دانند که اپل بر روی تامین‌کنندگان خود و مشخصات فنی‌تر محصولات نظارت جدی دارد، بنابراین بازدید تیم کوک از تأسیسات سونی برای حسگرهای CMOS خبر از یک معامله بزرگ می‌دهد.

همکاری اپل با سونی فاش شد
کد مطلب : 35706

مدتی است که تحلیلگران و طرفداران به این موضوع مشکوک بودند و تیم کوک سرانجام اعتراف کرد که اپل بیش از یک دهه است که با سونی کار می‌کند.

مدیرعامل اپل عکسی از کنیچیرو یوشیدا مدیرعامل سونی منتشر کرد که این دو را در اطراف یکی از تأسیسات سونی نشان می‌دهد.

این شرکت مستقر در کوپرتینویی در مورد تامین‌کنندگان باتری، تراشه و نمایشگر خود نیز چندان پر سر و صدا نیست، اما تحلیلگران زنجیره تامین نشان داده‌اند که Corning در حال ساخت صفحات شیشه‌ای جلو و عقب اپل است در حالی که سامسونگ و ال جی اکثر پنل‌های OLED را تامین می‌کنند. البته تراشه‌ها از محصولات TSMC هستند.

با این حال، قرارداد سونی و اپل برای سخت‌افزار دوربین هنوز تا حد زیادی تایید نشده بود و از نظر ظاهری، به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت.

بر اساس برخی گزارش‌ها، سونی در حال کار بر روی یک حسگر جدید با استفاده از فناوری‌های نیمه‌رسانا است که نور بیشتری را وارد می‌کند و احتمال نوردهی بیش از حد یا کم‌تابش را کاهش می‌دهد. البته، این حسگر در آیفون‌های نسل آینده به کار می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین