|

قیمت دلار

قیمت دلار امروز سه شنبه 14 فروردین 1403 | قیمت دلار چقدر شد؟

قیمت دلار امروز سه شنبه 14 فروردین 1403 در بازار اعلام شد.

قیمت دلار امروز سه شنبه 14 فروردین 1403 | قیمت دلار چقدر شد؟
کد مطلب : 43590

خبرنگار: علی طاهری

قیمت دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۴۳,۴۶۲ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۴۳,۴۶۲ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا در بازار امروز نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۰ تومان کاهش، ۴۳,۴۶۲ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۰۰۰ تومان افزایش، ۴۶,۱۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۴۳,۴۷۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۲ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۰۲ درصدی به ۴۳,۴۶۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد کاهش ۰.۰۲ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۳ روز پیش تا ۴۳,۴۷۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۲ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۴۶۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

قیمت دلار در سامانه سنا شاهد کاهش ۰.۰۲ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۴۳,۴۷۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۲ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۴۶۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و شصت و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۴۵,۱۰۰ (چهل و پنج هزار و یکصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۰۲ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۲.۱۶ درصدی به ۴۶,۱۰۰ (چهل و شش هزار و یکصد ) تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین