|

نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود

نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» و با حضور صاحب نظران بانکی و اقتصادی و مشارکت بیش از ۵۰ بانک و شرکت فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود
کد مطلب : 36734

پژوهشکده پولی و بانکی بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۹۰ مسئولیت برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را برعهده دارد.

در این راستا متولیان برگزاری با توسعه فعالیت‌های خود در حوزه بانکداری الکترونیک، ارتقای توان علمی و اجرایی خود در برگزاری همایش‌های تخصصی و همچنین با استفاده از اساتید دانشگاه، صاحبنظران،‌ مدیران و کارشناسان حوزه‌های ذیربط در بانک مرکزی و سازمان‌های تابعه آن، شبکه بانکی کشور و شرکت‌های فعال در زمینه بانکداری الکترونیک، نسبت به برگزاری این همایش اقدام کرده‌اند.

طبق اعلام بانک مرکزی، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با محوریت موضوعاتی نظیر ارزش‌آفرینی دیجیتال در بانکداری، زیست بوم بانکداری دیجیتال و ارزش‌آفرینی، امنیت و پایداری در ارزش‌آفرینی دیجیتال، پول دیجیتال بانک مرکزی و حکمرانی و سیاستگذاری و تنظیم‌گری در ارزش‌آفرینی دیجیتال طی روزهای یکم و دوم اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بروشور نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را مطالعه و یا به درگاه اینترنتی همایش به آدرس https://ebps.ir مراجعه کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین