|

۱۴۰ مگاوات از مصرف برق تهران از طریق مولد‌های تامین شد

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو گفت: بالغ بر ۱۴۰ مگاوات از مصرف برق تهران در ساعات اوج از ورود مولد به مدار تامین شده است.

۱۴۰ مگاوات از مصرف برق تهران از طریق مولد‌های تامین شد
کد مطلب : 39308

کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهر تهران در نشستی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص پایش مصرف برق ادارات و قطع برق ادارات پرمصرف شهر تهران گفت:  آمادگی بیش از یک هزار و ۲۰۰ مولد برق برای همراهی در تامین برق پایتخت در ساعات اوج مصرف وجود دارد، بالغ بر ۱۴۰ مگاوات از مصرف برق این کلانشهر در ساعات اوج بار از طریق ورود مولد‌های خودتامین به مدار مصرف تامین شده است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران با اشاره به اینکه سیاست وزارت نیرو در بخش خانگی، تشویق محور است، گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان پاداش به مشترکان بخش خانگی شهر تهران تخصیص داده شده و به صورت میانگین شاهد کاهش ۲۵ درصدی مصرف در قبوض برق مشترکان خانگی که مصرف برق خود را کاهش داده‌اند بوده‌ایم.

ناظریان با تاکید بر این که مطابق مصوبه هیات دولت تمامی ادارات موظف به کاهش مصرف برق هستند، ضمن ارائه آماری از عملکرد توزیع برق پایتخت در حوزه قطع برق ادارات پرمصرف یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی از ساعت ۱۲ هستند و این موضوع به صورت جدی توسط کارشناسان این شرکت رصد شده و با اداراتی که همکاری نکنند برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

اوبا بیان اینکه با وجود گرمای هوا و رشد قابل ملاحظه مصرف برق شبکه توزیع برق در کشور و شهر تهران کاملا پایدار است، گفت: این موفقیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی تلاشگران صنعت برق کشور و همچنین همراهی مشترکان است و به سهم خود از مشترکان برق پایتخت قدردانی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حاشیه این نشست گفت: با توجه به گستردگی و پیچیدگی شبکه توزیع برق در ابرشهری همچون تهران وقوع حوادث و خاموشی‌ها امری طبیعی است، وضعیت لحظه‌ای شبکه برق پایتخت در تمام شبانه روز در رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران واقع در ساختمان ستادی توزیع برق پایتخت در حال پایش است و به مشترکان تهرانی اطمینان می‌دهیم در صورت تداوم همراهی انجام شده، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تامین برق مورد نیاز آنان نخواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین